EUROWOMAN
EUROWOMAN

EUROWOMAN

Style & Fashion Denmark
A part of Story House Egmont Danmark
Eurowoman er Danmarks mest læste, inspirerende og dagsordensættende mode-, livsstil og kulturmagasin med mere end 20 års erfaring.I et hastigt skiftende samfund og medielandskab kuraterer vi hver måned det bedste og vigtigste inden for mode, livsstil, kunst, kultur, køb, karriere, politik og skønhed til vores kritiske og kvalitetsbevidste læsere og skriver veloplagt om de samfundsstrømninger og tendenser, der rører sig herhjemme og ude i verden.Vi vægter diversitet, debat, den gode historie og stærke portrætter af store personligheder med noget på hjerte og har altid højt til loftet.Alt sammen præsenteret i et æstetisk og visuelt inspirerende univers.Se mediekit
Read more

Eurowoman

Danmarks bedste og mest læste modemagasin.

Eurowoman henvender sig primært til unge, stilsikre og humoristiske kvinder, som elsker at læse om alt om det nyeste - helst lidt før alle andre.

Kilde: Kantar Gallup
Index Danmark, Helår 2019

Gender distribution

Women
81%
Men
19%

Demografi

Source: Kantar Gallup/Index Denmark, Helår 2019 Kvindelige læsere
20-39 år
39%
Højtuddannede
55%
Bor i by m/over 50.000 indb.
57%
Børn i husstanden
26%

Interesser

Source: Kantar Gallup/Index Denmark, Helår 2019 Kvindelige læsere
Tøjmode (meget/ret interesseret)
63%
Hudpleje (meget/ret interesseret)
56%
Kultur/bøger/film/musik (meget/ret interesseret)
58%

Holdninger

Source: Kantar Gallup/Index Denmark, Helår 2019 Kvindelige læsere
Betaler gerne ekstra for kvalitet (enig overhovedet)
89%
Betaler gerne ekstra for kendt varemærke (enig overhovedet)
70%
Elsker at bruge penge på mig selv (enig overhovedet)
62%